• حصريا الفيلم العربي .. الديــــــلر بطولة أحمد السقا وخالد النبوي . جودة DvdRip بمساحة 380 ميجا على أكثر من سيرفر
  • حـصريا النسخة الاصلية من البوم كريم محسن " كل الكـلام " Cd Q Ripped @ 320Kbps Incl CD Cover
  •  حصريا: النسخة الـ DvdRip للفيلم الكوميدى - الثلاثة يشتغلونها - لـ ياسمين عبد العزيز بحجم 384 ميجا تحميل مباشر وعلى اكثر من سيرفر
  •  مدرس جاتله بعثة لدولة أوروبية ، فأخد مراته وراح هيَّ تسع شهور ومراته حامل وجابتله واد أبيض ، وشعره أشقر ، وعيونه ملونة !!
  • المسلسل الاذاعي الكوميدي منحوس مع مرتبة الشرف تحميل مباشر وعلي سيرفرات متعددة

فعلا انت رجل...حماااار

الاثنين التسميات:

مدرس جاتله بعثة لدولة أوروبية ، فأخد مراته وراح
هيَّ تسع شهور ومراته حامل وجابتله واد أبيض ، وشعره
أشقر ، وعيونه ملونة !!
الراجل استغرب وسألها : إيه دة ؟
فجاوبته : وانا اعمل إيه ؟ إنت بتروح المدرسة ، وانا بقعد في البلكونة . إشي أوروبي رايح ، وإشي
أوروبي جاي . الظاهر إني اتوحمت على واحد أوروبي
فهز صاحبنا راسه وقال لها : إذا الحكاية كدة ، يبأة مافيش مشكلة
بعد فترة جاتله بعثة لدولة في أفريقيا . وكمان هيَّ تسع شهور ومراته حامل ، وجابتله واد أسود ، وشعره أكرت ، ومناخيره

مفطوسة !!

إتنطط الراجل وقال لها : وإيه الواد دة كمان؟

قالت له : وانا اعمل إيه ؟ إنت بتروح المدرسة ، وانا بقعد في البلكونة . إشي أفريقي رايح ، وإشي أفريقي جاي . الظاهر إني اتوحمت على واحد افريقى

فهز صاحبنا راسه وقال لها : إذا الحكاية كدة ، يبأة مافيش مشكلة


خلصت مدة البعثة ، و رجع الراجل على بلده ، وراح يزور أمه في الفلاحين
الست استغربت وبلـِّمِت ، وسألته : مين العيال دي ؟

قال لها : ولادي
قالتله : إزاي يعني ؟
فشرح لها إن مراته مرة اتوحمت على أوروبي ، ومرة على أفريقي
فهزت أمه راسها وقالتله : تعرف يا ابني أنا كمان حصل معايا كدة وقت ماولدتك .
قال لها : معقول يا امـَّه ؟ ماحكتيليش يعني قبل كدة . ها إيه اللي حصل ؟
قالتله : أبداً ........ أبوك كان يروح الأرض وأنا قاعدة في الدار، إشي حمار رايح ، وإشي حمار جاي !!!

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
مدونة معلومة | عيش أحلي ما في الثانية © 2010 | تركيب وتطوير : مدونة معلومة | Designed by Blogger Hacks | Blogger Template by ColorizeTemplates